Ännu en dag på landet!

Hej på er alla snyggingar där ute! 
 
Hur mår ni? jag mår iaf toppen! 
Idag har jag inte gjort så mycket, har mest tagit det lugnt och funderade ett tag på att hoppa i plurret
men det var för kallt :(
igår badade jag och Felicia även fast det regnade och det var rätt så varmt!
Nu har jag lidit mig genom dagen med halsont och huvudvärk så det var kanske inte det bästa..
Felicia har också en blogg som ni hittar här!
Vi skulle ta bilder idag till våran header men det sket sig..
Vi sminkade oss och satte på oss sommarklänningar men sen kom vi inte längre..
LYCKAT :D
Det var allt jag har att komma med just nu, vill inte bomba på det första inlägget när jag har startat en blogg..
 
Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0