Godmorgon?

Godmorgon på er ;)
 
Vaknde för några timmar sen av att farmor är i vårat rum och säger till min yngsta kusin att jag och Felicia sover bort våran ungdom haha! 
Sedan somnade jag om och vaknade nu.. INTE en morgonmänniska som ni kanske förstår ;)
dagens planer är nog att bada (om det är fint väder, har inte orkat kolla än) 
och bara ta det lungt! Vi åker hem imorn så ska nog ta vara på alla minuter på landet nu och mysa!
Inatt kollade jag och Felicia på Shanghai Knights (såg Shanghai Noon igår) och idag ska vi se Sherlock Holmes a Game of Shadows, vet inte om vi ska se ettan för att personligen är den så pass tråkig att den inte är värd att se!
Eller vad tycker ni ?
 
Sen kanske det blir iron man eftersom man blir så förälskade i Robert :')

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0